فویل هولوگرافیک هات استمبینگ چیست؟
نوشته شده توسط : احمد خلیلی

فویل های هولوگرافیک هات استمپینگ ( مهر داغ)

 

مفهوم خدمات مهر زنی از استفاده ی پانج و یا رنک برای ایجاد تصویر سه بعدی گرفته شده است. نمونه های آن برگه های مسطح, حروف چینی و یا فویل است. مراحل مهرزنی ممکن است چاپ روی فلزات آهنی و غیر آهنی و آلومنیوم و ترموپلاستیک باشد.

 از شناخته شده ترین خدمات را برای فویل هولوگرافیک  هات استمپینگ شامل  انواع هولوگرام های اسکرچ , چاپ جوهر فرابنفش و برچسب امنیتی هولوگرام  می باشد. مراحل هات استمپینگ که برای ایجاد فویل از آن استفاده می کنیم, یعنی انتقال تصویریی حک شده به سطحی دیگر. گرمایش یکی از مراحل مهم آن است چرا که انتقال تصویر را میسر می کند. با کمک تاس ,تصویر قبل ازز انتقال گرما داده می شود تا فویل ساخته شود. فویل منقش از طرف دیگر, جوهر را روی سطحی که قرار است منتقل شود, باقی می گذارد.

فواید فویل های هولوگرافیک هات استمپینگ

در مقایسه با سایر خدمات مهرزنی, فویل هولوگرافیک هات استمپینگ به علت فوایدی که دارد مورد قبول تر است. قابل انعطاف است و در هر نوع ماده ای مانند پلاستیک قابل استفاده است. محصولاتی مانند کاغذ, مداد, فویل و نوار های مهرزنی نمونه ای ازز محصولات تولیدی هستند. به علاوه روشی بسیار ارزشمند است چرا که روشی خشک به حساب می آید. هیچ نیازی به یادگیری مراحل پیچیده ی ترکیب جوهر نیست. دستگاه می تواند بدون دخالت دست کار کند.

تنها کاری که باید انجام داد افزودن تاس به سینی دستگاه است. فویل باید به سادگی دور سینی داغ پیچیده شود. سپس قسمتی از لوازم نصب کردنی باید کنار گذاشته شود. این کار باعث دوام بیشتر می شود. با این کار, محصول در شرایط سخت تر نیز دوام خواهد داشت. استفاده از تاس فلزی در این مرحله امکان برندسازی را می دهد, یعنی اگر رنگ از بین رفت نام برند روی آن باقی می ماند.

هولوگرافی فویل داغ از روش های مختلفی ساخته می شود. فویل دارای طرح های مختلف و رنگ های خیره کننده ای است. با ترکیب رنگ های متنوع که آن ها را جذاب تر می کنند.

Hot-Stamping-Foil

 

 





:: برچسب‌ها: هولوگرافی , هولوگرافیک , هولوگرام , فویل هولوگرافی ,
:: بازدید از این مطلب : 548
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: